Cum Comand?

Orice Vizitator/Utilizator al site-ului care alege să cumpere produse prezentate și descrise pe acest site, trebuie să citească și să accepte ”Termeni și condiții” și  ”Acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal”, pentru că plasarea comenzii pentru achiziționarea produselor se poate face doar cu acordul prealabil explicit asupra conținutului integral al acestor documente.

Înaintea achiziţionării oricărui produs, este recomandat să citiți cu atenție toate informațiile din secțiunile de prezentare a produsului respectiv.

Pentru a plasa o comandă,  urmezi 3 PAȘI SIMPLI:

Pasul 1 # alege produsul și adaugă-l în coș

Alegi produsele dorite, citești toate informațiile legate de le și apeși butonul ”Adaugă în coș”.

Pasul 2 # vizualizează și completează informațiile din coș

Intri în secțiunea ”Coș cumpărături” din partea dreapta-sus a site-ului, vizualizezi produsele pe care le-ai adaugat în coș, completezi numărul final de bucăți pentru fiecare produs ales, vezi modalitatea de transport, prețul aferent, metoda de plată și apoi accesezi butonul “Continuă cu finalizarea”.

Pasul 3 # finalizează și trimite comanda

Mai ai de introdus doar informațiile legate de facturare și livrare. Dacă adresa de facturare diferă de adresa de livrare, te rugăm să le menționezi separat.

Apoi, înainte de a apăsa butonul ”Plasează comanda”, este obligatoriu să bifezi că ești de acord cu ”Termeni și condiții” și cu ”Acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal”, apoi apeși butonul ”Plasează comanda”.

După plasarea comenzii

Informațiile trimise după ce ați apăsat butonul ”Plasează comanda” vor fi verificate și veți primi un e-mail prin care se confirmă lansarea comenzii. Comanda se consideră lansată numai după trimiterea acestui mail final de confirmare a lansării comenzii, care va confirma sau infirma existența pe stoc a tuturor produselor comandate, va conține și alte detalii legate de livrare, curier, plată etc. Înainte de trimiterea către tine a mailului final de confirmare de către noi a comenzii tale, dacă e cazul, te vom contacta și telefonic pentru clarificări sau explicații.

Dacă, față de comanda plasată inițial de tine survin modificări (anumite produse nu sunt pe stoc, preț de transport crescut pentru zone speciale etc), după ce vei primi e-mailul de la noi în care îți explicăm aceste lucruri, vom avea nevoie de încă o confirmare finală a ta pe e-mail, care va reprezenta și acordul tău final pentru a-ți praegăti produsele și a le transmite curierului.

Vei fi apoi contactat de către firma de curierat care face livrarea, pentru a-ți comunica data exactă și ora livrării.

Pentru orice informații sau detalii suplimentare pe parcursul procesului de procesare și livrare ne poți contacta și pe adresa de email

office@zocobodyfit.ro sau la numărul de telefon 0724 526 667